24 Nisan 2015

Kuşlar

Yaklaşık 2 yıl önce, evli olmadan önce eşime hediye olarak yaptığım tablom; kuşlar...
Gökyüzünde sınırsız kuşlar...



Tabi böyle bir resmin hediye ve özel biri için olması için, resimde özel bir şeyler olmalıydı.
Kuşlarla dolu bir tabloyu nasıl özel yapabilirim diye düşündüm.
Ve kuşların eşimin adı ve benim adımın baş harfini belli belirsiz oluşturmasını istedim.
İlk bakışta hala kimse fark etmiyor resmin tam ortasındaki G ve S harflerini...
Eşimin ismi Güldane... Ben de Sercan... Galatasarayın G ve S'si değil yani.
G ve S harflerini göremeyenler için))



18 yorum:

  1. Çok anlamlı bir tablo olmuş. G'yi pek seçemesem de S'yi farkettim. Ne hoş bir hediye. Eşiniz çok şanslı. Sanatçı adam başka oluyor tabi :)

    YanıtlaSil
  2. İlk görüşte bende fark edememiştim. Ne güzel bir fikir. Mutluluklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Esiniz cok sansliymis..tabiki sizde..tabloyu cok beyendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim)) Beğenmenize sevindim..

      Sil
  4. Sen gerçek bir ressamsın harika tabloların var tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim böyle güzel bir iltifat için))

      Sil
  5. vay beee seni seniiiiii :))))

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş ve anlamlı çalışma olmuş harfleri ilk bakışta fark etmesem bile. Eşiniz çok şanslı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim. İlk bakışta fark edilmesini istemiyordum zaten demek amacıma ulaşmışım))

      Sil