24 Nisan 2015

Lady Viola

Ünlü İspanyol ressam Velázquez'in tablolarını her zaman çok sevmişimdir. Ben de onun ünlü tablolarından yola çıkarak ekpsresyonizm (dışavurumculuk) sanat akımıyla da bu tabloyu yaptım.
Benim en sevdiğim tablolarımdan biri olduğundan kimseye vermedim ve çerçeveletip evimin duvarına astım.
Ama bir çok kişi bu tabloyu sevmedi.




Çerçevelenmeden önceki hali de buydu.
İspanyol bir ressamın resimlerinden yola çıkarak yaptıysam da ben tabloya LADY VIOLA ismini koydum.
Bu isim de Shakespeare In Love filmindeki Gwyneth Paltrow'un canlandırdığı Shakespeare'in sevgilisi olan Lady Viola'dan geliyor...







Bunlar da Velázquez'in etkilendiğim tablolarından bir kaçı...












7 yorum:

  1. Çooook güzel... Çok çok çok beğendim. İzninle Google +'da senin isminle paylaşmak isterim. Bir de Blogger Dünyası adlı yayınımdaki listedesin kahveyanı makyajda...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim)) beğenmenize sevindim. benim de en sevdiğim tablolarımdan bu.. Ben de sizi listeye ekledim))

      Sil
  2. Aaa! Paylaş butonu yok. Neyse benim listeden görüp gelecek ziyaretçilerin olacaktır mutlaka. Geldiklerinde görürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel durmuyor diye paylaş butonlarını kaldırmıştım, lazım olmaz diye düşünmüştüm :))

      Sil
    2. neyse buldum paylaş butonlarını)) ve ekledim

      Sil
  3. Bunu çok beğendim bugün bir başka tablonun altında görüp de geldim. Biraz ben gibi sanki :) Emeğinize sağlık çizimleriniz çok başarılı gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmenize mutlu oldum. sıcak renkleri, bordoyu özellikle seviyorum. bu tabloyu da onun için yapmıştım.

      Sil