20 Mayıs 2015

Abajur üstüne yağlıboya

Merhabalar,
Uzun zamandır tuval üzerine yağlı boya resimler yapıyorum. Ancak hep aklımda tuval yerine daha başka neler kullanabilirim sorusu vardı. İkea'dan ucuz abajurlerden almıştım yağlıboya uygulamak için. Tanesi 10 liraydı)) Sırf nasıl olacağını önceden bir göreyim diye ucuz istedim. Haa bu yaptığım çok da güzel değil bana göre... Ama şimdi denersem daha güzelini yapabileceğime inanıyorum.




Bir ara yağlı boya olarak sürekli kuş resimleri yapıyordum. Ki blogumda da bir tanesini paylaşmıştım. Bakmak isterseniz burada mevcut. Resimde arka planda başka bir kuşlar tablom var ayrıca )) Çıkan sonuç bu işte.

Haa nasıl mı yaptım??? Şu ucuz abajurlerden alıp her yerine gelişi güzel dekopaj tutkalı ile keten kumaş parçalar yapıştırdım. Kuruduktan sonra tuvale resim yapar gibi kuşlarımı çizdim.




Keten kumaş parçalarının arasına biraz da boşluk bıraktım ki lamba yanınca biraz da ışık yayılsın etrafa... Aralardan sızan ışıklarla özellikle gece kullanınca güzel görünüyor)))





6 yorum:

  1. ikea'da bez abajurlar da vardi uygun fiyata ama onlarin ustune boyama yapilir mi bilmiyorum tabi. ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil
  2. aslında denenebilir, boyanır, ben de görmüştüm o bezli abajurları. Ama yapmadan önce iyice ne yapılacağı ne çizileceği iyi düşünülüp başlanmalı. Ben bunda plansız programsız yapmıştım. Ama yine de gece güzel oluyor..))

    YanıtlaSil
  3. ama bu çok güzel olmuş. Bende deneyeceğim en kısa sürede yağlı boya yeteneğim olmasa da dekupaj resimleri gibi değişik şeyler düşünmeye başladım bile :) ayrıca bloğunuzun tasarımı sade ve hoş .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğeninize)) dekupaj da olabilir tabi. Ya da hiç yağlıboya yeteneğiniz olmasa bile yine yağlıboya ile basit geometrik şekiller çizipte de boyayabilirsiniz :))

      Sil
  4. Harika olmuş,mavi hastası biri olarak bayıldım :))
    Ellerinize sağlık.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler )) beğenmenize çok sevindim))

    YanıtlaSil