5 Mayıs 2015

Afrikalı Anne ve Çocuğu

Evet, resme başladığım ilk zamanlardan kalma bir tablomu daha sizinle paylaşmaya devam ediyorum. Yağlıboya çalışmaya beni sevk eden özellikle afrika sanatına ait tabloları sevmemdi. Resme karşı her zaman bir ilgim ve bir şekilde becerim vardı. İlk başlarda çok fazla afrikalı kadın resimleri çalıştım. Hiç biri istediğim gibi olmadığından tuvalleri kırıp attım. Ama biraz zaman geçmişti ki birçok arkadaşımın beğendiği bu tabloyu yapmıştım.


yapım aşamasından...
Dediğim gibi tablonun çok beğeneni oldu. Almak isteyenler, hediye isteyenler... Ben de sevdiğim bir arkadaşıma hediye ettim. Şimdi onun bürosunu çerçevelenmiş bir şekilde süslüyor. Üstelik bir polis ofisini. Müdürü tablonun ofiste asılmasına izin vermiş.)) Ara ara bana resmime iyi baktığına dair fotolar gönderiyor whatsapp'tan. Her defasında evladımı görmüş gibi oluyorum. Bir resim yaptıktan sonra ondan ayrılmak biraz zor gerçekten...

İşte bu da yağlıboyaya başladığım zamanlardan kalma ilk resimlerden. Hatta o zamanlar için beğendiğim ilk resmim olmuştu. Tabii daha sonra daha çok resim yaptığımdan bu resim çöpe gitti kırılarak...




2 yorum:

  1. Resim yapanları her zaman kıskanmışımdır :) Ben düz bir çizgi bile çizemem :)

    Ne güzel olmuş tablonuz , elinize emeğinize sağlık ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim)) beğenmenize sevindim..
      Biraz çalışmayla ve zaman ayırmayla ilerletilebildiğini gördüm resim yapmanın))

      Sil