14 Mayıs 2015

Bugün Benim Doğumgünüm

Evet, dün Mayıs'ın 14'üydü.
Adana topraklarında dünyaya gözlerimi açışımın, göbeğimin kesilişinin, annemin 4,8 kg'lık ağırlığından kurtuluşunun 31. yılı geride kaldı.
Böyle iştahlıca anlattığıma bakmayın aslında pek de doğum günü ve onun kutlamalarından çok da haz ettiğim söylenemez.
Ama dün sanki çocuk gibiydim kutlayanlara karşı.
Çok çokkk uzun bir aradan sonra böyle hissettim nedenini de bilmiyorum.
Önce ofisteki arkadaşlarım güzel bir pasta ve güzel hediyeleriyle kutladılar.




Ofiste pastamızı yemiştik ki bir zaman sonra aşağıdaki çikolatalar hediye geldi eşimden.
Çocuk gibi mutlu oluyordum ama belli etmemeye de çalışıyordum bu çocuksuluğu.



Akşamsa yine kutlama devam etti hediyeler ve yeni pastalar eşliğinde.
Eşim her türlü doğum günü aksesuarlarını da eksik etmemiş.
Bu da akşam ki pastam.
Bu kızım olmadan kutladığım son doğum günüm olur hayırlısıyla inşallah...


Hediyeler de kutlamalar da pastalar da herkes de çok güzeldi.
Ama en sevindiğim şey bu sabah gerçekleşti.
Artık sanırım dayı da olacağım.
Herkes mutlu olsun.


18 yorum:

  1. Üzerinden biraz zaman geçmiş; ama kutlamaya engel değil sanırım. Doğum gününüz kutlu olsun, ailenizle nice mutlu seneler dilerim. Bu arada, çizdikleriniz gerçekten çok güzel elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim; resimlerimi beğendiğiniz için de ayrıca sevindim. Hoşgeldiniz..

      Sil
  2. Hem yetenekli hem de boğa burcu bir hemşerim ile bloglar sayesinde tanışmak süper oldu :) Memnun oldum! Bu arada nice mutlu sağlıklı yıllara ailenizle ve sevdiklerinizle.
    Mutlu bir haftasonu diliyorum şimdiden size !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle, çok teşekkür ederim. Demek hemşeriymişiz)) Blogunuza göz attım şimdi de... Ve siz de benim gibi eş dolayısı ile Ankara'da yaşıyorsunuz.)) Ben de çok memnum oldum ve sevindim)) Size de mutlu günler))

      Sil
  3. doğum gününüz kutlu olsun ! nice sağlıklı mutlu yaşlarınızı çocuklarınızla ,yeğenlerinizle :)) sağlıkla geçirmeniz dileğimle. bu arada tablolar gerçekten çok iyi . sitenizi bugün tam anlamıyla inceleyebildim çok beğendim tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok incesiniz)) bu arada blogu ilk açtığım günlerde sizi hemen takibe almıştım)) Bebek beklediğimiz için, yazılarınızı görünce sevinerek eklemiştim hemen))

      Sil
  4. mutlu mutlu yıllar diliyorum inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız kızınızı hayatınız nasıl da güzelleşecek tahmin bile edemezsiniz:) ....en çok eşinizden gelen çikolatayı sevdim resimlerinizi de en kısa sürede inceleyeceğim sevgiler....

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.. bu sabah ilk kez bu kadar bariz kızımızın tekmelemelerini görünce eşimle çok mutlu olduk)) blogunuza sık sık göz atacağım sizin de bu doğrultuda ))

    YanıtlaSil
  6. Biraz geç oldu ama doğum gününüz kutlu olsun :)
    Sevdiklerinizle birlikte sağlıklı,mutlu,başarılı uzun yıllar dilerim :)
    Orada badem şekeri ve çikolata dolu bir kutu gördüm sankiii :))

    YanıtlaSil
  7. Biraz geç oldu ama blogunuzu yeni keşfettim , yeni yaşınızda sağlık , mutluluk ve başarılar dilerim , iyiki doğdunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sağ olun... Ben sizin blogunuza birkaç gündür göz atıyorum, tasarımı ayrı bir mükemmel..

      Sil
  8. Teşekkür ederim , Evet tasarımı çok güzel ve uzun bir süre bu tasarımı kullanmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle! hem ferah görünüyor hem sade ve de şık..

      Sil
  9. Sizin temanız da oldukça sade ve güzel , ben sade tasarımları seviyorum. Rengarenk blogları hiç beğenmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince sade ve açık renkli yapmaya çalıştım. Öyle pek internet bilgim de yok ama araştırarak blogu bu hale getirdim. Blog'da yeni olmama rağmen ben de koyu ve çok renkli blogları takibe alamıyorum..

      Sil
  10. Geçmiş doğum gününüz kutlu olsun.
    Yaş ilerledikçe, yapılan doğum günleri insanın içinde evet tuhaf denilen, duyguları açığa çıkartıyor. "Vay bir yaş daha yaşlandım ama etrafımda beni gerçekten sevenler var..diye iç ses konuşuyor" Erkek bloggerı okumak daha keyif vermeye başladı bu ara. Daha pozitif ve eğlenceli yazıyorlar. Çoğalmanızı diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim)) blogger'da yeniyim biliyorsunuz ve siz benim ilk takipçimdiniz)) Erkek blogger ben daha çok olur diye düşünüyordum, sinema, futbol, edebiyat vs gibi konularda, ama pek göremedim ben de ))

      Sil