11 Mayıs 2015

Dans eden kuklalar

Yine resme başladığım ilk dönemlere ait bir tablomu burda paylaşmak istedim sizlerle. O kadar çok tablo yapmışım ki özellikle de evlenmeden önce, onları da buraya eklemek istiyorum. Birçoğu artık bende değil. Bazen tesadüfen bilgisayarımı karıştırırken fotoğraflarını görüyorum "aa bunu da yapmıştım" diyorum hayretle)) Bu kuklaları da nasıl ve neyi düşünerek yaptığımı pek hatırlamıyorum açıkçası.


yapım aşamasından...

Kuklaların iplerini tam tablo üzerinde çizip boyayacaktım ki "yaa bu ipleri gerçek iplerden yapsam ve tuvale arkadan yapıştırsam" diye düşündüğümü hatırlıyorum ve ipleri boyayarak tuvale arkadan yapıştırmıştım. Her ne kadar üç boyutlu şeylerden (tablo, film, foto vs...) nefret ettiysem de bu tablom biraz öyle oldu... O zamanlar beğenenleri çok olmuştu ama)) Belki ileri de tabi zaman bulursam türevlerini yaparım.

2 yorum: