22 Mayıs 2015

Galata Kulesi

Yine 2013 yılına ait ve bende olmayan bir tablomu daha paylaşmak istedim. Aklımda hep kız kulesi ya da galata kulesi resmi yapmak vardı, tabi alışılmışın dışında...Gerçekçi olmayan bir resim. Her türlü resim tarzını, türünü, akımını vs. seviyorum ama tek sevmediğim tür varsa o da gerçekçi manzara resimleridir. Öyle olmamasını isteyerek kendimce bir manzara yaptım bu resmimde.

Bu arada, resmin arka planını ellerimle, parmaklarımla boyadım. Yakından bakınca parmak izlerim gözükebilir. Kızkardeşim almıştı benden tabloyu)) İyi bakıyordur umarım))



9 yorum:

  1. Çok güzel bir tablo emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir tablo emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim)) Beğenmenize sevindim. ayrıca hoşgeldiniz))

      Sil
  3. uzaktan bakınca ayrı ,yakından bakınca ayrı güzel parmaklarınızla boyadığınızı okuyunca daha da hoşuma gitti gerçekten çok çok güzel parmaklara , emeğinize sağlık ....

    YanıtlaSil
  4. çok güzel, elinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir resim olmuş. Renkler harika.

    YanıtlaSil