31 Mayıs 2015

Taş Boyama - Kötü Kedi


Merhabalar,

Evde uzun zamandır kullanmayı unuttuğum akrilik boyalarım vardı. Tuval üzerine akrilik boyayı çok da sevmiyorum. Başka bir yere uygulamam gerekti bu boyaları. Dün uzunca başka bir yağlı boya (yakında biterse yayınlayacağım) üzerinde çalıştıktan sonra, evde biraz oturunca sıkıldım. 



Hemen akrilik boyaları çıkarıp, evde daha önce boyarım diye toplanan taşlarımı boyamak istedim. Avuç içinden biraz küçük düz, oval ve beyaz bir tane taş bulunca hemen ona uygulamak istedim. Ve sonuç bu... Ne yapacağım bu kedili taşı bilmiyorum? Adını da kötü kedi şeraffettinden dolayı kötü kedi koydum ))




Burada da, yapım aşamasından bir fotoğraf var. Önce kedinin konturunu siyah akrilik boya ile çizdim ve etrafını sarıya boyadım. En son olarak da sprey vernikle üzerinden biraz geçtim...





4 yorum:

  1. Taşları boyamak bence cok guzel fikir tebrikler 😊 cokta hos olmus ☺

    YanıtlaSil
  2. çekiliş yap hediye et yaaa. ben de duyururum. istersen yaniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çekiliş mekilişten anlamam da, kardeşim eğer almasaydı bunu, gönderirdim))

      Sil