16 Haziran 2015

A4 Kağıt Üzerine Pastel - Yıldız Tilbe

Birkaç saat önce, ofiste pek de işim yoktu. Öğle arası yemek yemek de istemedim. Hazır pastel boyalarım yanımdayken aklımda olan birini resmetmek istedim. Daha önce yine ofiste Frida Kahlo'yu çizmiştim. Buradan bakabilirsiniz. Daha sonra o resmin sprey vernikle üstünden geçmiş çerçeveleyerek onu Frida Kahlo'yu çok seven bir arkadaşıma hediye etmiştim ve çok mutlu olmuştu. Hediyemi verirken kendime de bunun Yıldız Tilbe'lisini yapacağım demiştim ona))

Açtım internetten bir resmini; aldım A4 kağıt ve boyalarımı önüme başladım çiziktirmeye)) A4 kağıdı da neticede küçük boyutlu bir kağıt, pek pastel boya ile ayrıntılara girmek de mümkün olmuyor. Ve sonunda bu çıktı. 





Burada da o bahsettiğim internetten baktığım resmi;


Bu yazımdan iki gün sonra ekliyorum bu yazımı...
Dün akşam eve götürdüm yaptığım resmi.
Evde sprey vernik vardı. spreylemeden önce, yüzünde ufak değişiklikler yaptım ve spreyleyip kuruttum. Daha sonrasında da ikea'dan aldığım çerçeveye yerleştirdim. Bakalım bana mı ait olacak?


8 yorum:

  1. Elinize ve sanatınıza sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir hobiniz var. Öyle oturduğunuz yerde doğal bir şekilde de hemen harikalar yaratabiliyorsunuz... Ben daha çok küplerin üstüne desenler,figürler çizip boyamayı ve sonrasınde verniklemeyi seviyorum. Ama her zaman yapabildiğim bişey değil maalesef... bunun için evi adeta atölyeye çevirmem gerekiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resim yaparken bu dünyada olmuyorum genelde )) ama yine de yaparken de çoğu kez çabuk bitsin diye acele ediyorum bazen de daralıyorum istediğimi yapamazsam diye..
      evde yağlıboya yapmak için bir oda bana ait. ama odanın hali içler acısı)) ayrıca, o küplerin üstüne çizdiğiniz şeyleri merak ettim..

      Sil
  3. Blogda var bir iki tanesi... Bir dk bakayım...
    Buldum, yorum da yapmışsın tehlikeli tuval :)
    http://kahveyanikitap.blogspot.com.tr/2015/01/antik-msr-temas.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa evet bunları biliyorum, çok güzel olmuşlardı))

      Sil
  4. Süper olmuş valla, eski bir Yıldız Tilbe hayranı olarak çok beğendim, ellerine sağlık

    YanıtlaSil