10 Haziran 2015

Eşim'in Doğumgünü

Dün yani, 9 haziran eşimin doğum günüydü. Böyle günlerde para bastırıp hediye almak bana çok da önemli ve değerli gelmiyor her zaman. Aynı şekilde, kendimle ilgili bir şey olsa da para verilerek alınan hediyelerden hoşlanmıyorum. Biraz emek katmak daha anlamlı geliyor. 

Eşim 5 aylık hamile ve Ayşe'mizi merakla da bekliyoruz. Biraz Ayşe'nin gözünden biraz da benim gözümden eşime kartlar hazırladım. Yaklaşık bir haftaboyunca iş yerinde powerpoint sunumu olarak onlarca slaytlar hazırladım ve en sonunda da bu slaytları karton kağıtlara bastırttım. 

Akşam olduğunda eşim, yaptığım hediye karşısında çok sevindi ve duygulandı. Buradan da güzel gözlü hayat kaynağımın doğum gününü kutluyorum. Ve bazı kartları buradan paylaşmak istedim...





















12 yorum:

  1. Çok tatlı ve ince bir düşünce ..Rabbim Bebeğinizi kucaginiza almayi sevginizin de çok çok cogalmasini nasip etsin .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin... Çok teşekkürler güzel temennileriniz için..

      Sil
  2. Ne güzel bir düşünce. Eşinin yeni yaşı kutlu mutlu olsun. Bebeğiniz de sağlıkla gelsin dünyaya inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin.. çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için..

      Sil
  3. Çok ince bir düşünce .Eşinizin doğum günü kutlu olsun.Allah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alıp evinize dönmeyi ve büyütmeyi nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, sağ olun bu güzel dilekler için..

      Sil
  4. ben de senin gibi düşünüyorum,benimle zaman geçirmeye tenezzül eden herkesi hediyeden daha çok seviyorum:)))
    nice yıllara sevgili eşine:)
    Allah tamamına erdirsin.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bu güzel dilekleriniz için))

      Sil
  5. Ben bile duygulandım. Eşinizi düşünemiyorum. Ne anlamlı bir hediye. Benim eşimde sana ne alayım diye soruyor:)

    YanıtlaSil
  6. Oooo, çok hoş..Sağlıkla gelsin Ayşe bebek. Harika bir baba olacağınızı hisssettim taa buradan.

    YanıtlaSil