10 Haziran 2015

Haftasonu 4 film izledim!

Geçen haftasonu hep evdeydik ve eşimle film izleyerek günlerimizi değerlendirmek istedik. Ne zamandır evde bulunan 4 filmi nihayet 2 günde bitirdik.
Cumartesi günü: Still Alice ve Big Eyes
Pazar günü: Kramer vs. Kramer ve The Theory of Everything


Kısaca değerlendirirsem;

Still Alice: Julianne Moore'un oyunculuğu ile öne çıkan filmin konusunu başarılı bir akademisyenin git gide daha da hayatını zorlaştıran alzheimer hastalığı ile yaşadıkları diye özetleyebiliriz. Unutmaya başlama ve sonrasında film acıtasyona kaçabilecekken bunu başarıyor. Hüzünlü bir aile hikayesi olarak aklımda kalacak filmde Moore kadar Kristen Stewart'ın da oyunculuğu göz alıcıydı.
Puan:7/10

Big Eyes: Film diğer Tim Burton filmlerinden farklı gibi gözükse de, yer yer belli ediyor bir Burton filmi olduğunu. Gerçek ressam olan karısının üzerinden geçinen christoph waltz'ın şahane oynadığı karaktere film boyunca gıcık oluyorsunuz. Adamın oyunculuğu için bile izlenir. Kaldı ki benim gibi resim sanatını seven biriyseniz extra merakla izleyeceksiniz.
Puan:7/10

Kramer Vs. Kramer: 1979 yılında çekilen bu film, çok hüzünlü olmakla birlikte aile, çocuk, boşanma vs gibi konular hakkında son derece sömüreye kaçmadan güzel hikaye sunuyor. Oyunculuklar şahane. Meryl Streep'in gençliğindeki güzelliğini görmek de öyle, her ne kadar filmde bir nevi kötü karakteri oynasa da...
Puan:8/10

The Theory of Everything: Stephen Hawking'in bir zamanlar eşi olan Jane Hawking tarafından kaleme alınan kitaptan senaryolaştırılan film oldukça hızlı ilerliyordu. Bu tarz filmlerde kişinin bütün hayatını 2 saate sığdırmaya çalışılınca, hep birşeyler eksik kalıyor. Hawking'in mesleki yaşantısı ve düşünce sistemine bolca yer verilir sanmıştım ama yanılmışım. Yine de böyle zeki bir adamın hayatının bir bölümünü izlemek ilginçti.
Puan:6/10




5 yorum:

  1. Bıg Eyes az sonra izleyeceğim..Çok merak ediyorum, fırsat bulursam düşüncelerimi yazarım..Still Alice izledim..Daha iyi olabileceğini düşünmüştüm..Yani hani ne bileyim fazla durgun, akmayan bir film gibi geldi..Sonu yoktu , bir anda bitti ve ee nooldu şimdi falan dedim kendi kendime , pek beğenmedim ben...

    YanıtlaSil
  2. Bıg Eyes az sonra izleyeceğim..Çok merak ediyorum, fırsat bulursam düşüncelerimi yazarım..Still Alice izledim..Daha iyi olabileceğini düşünmüştüm..Yani hani ne bileyim fazla durgun, akmayan bir film gibi geldi..Sonu yoktu , bir anda bitti ve ee nooldu şimdi falan dedim kendi kendime , pek beğenmedim ben...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet biraz öyle still alice filmi..

      Sil
  3. büyük gözleri seyrettim ve çok beğendim..Gerçek bir hikaye olması dahada etkiledi..o tarz filmleri daha çok seviyorum sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçek hikaye filmleri daha bir etkileyici oluyor ))

      Sil