20 Ağustos 2015

Bebek Odası İçin Tablo

Kızımızın Allah'ın izni ile dünyaya gelip hayatımıza ayrı bir anlam katmasına 1-1,5 ay kaldı. Her gün kendimizce hazırlıklar yapıyoruz Ayşe'miz için. Bu hazırlıklarda benim de kendime göre başka bir payım daha olmalıydı. O da, odasına eğlenceli bir tablo yapmaktı. Yine yarım kalan başka bir sürü resim varken, son bir iki hafta bu tablo ile uğraştım. 
Ne kadar basit bir tablo gibi gözükse de, zamansızlıktan çok üstüne düşemediğimden biraz zaman aldı yapması. Her ne kadar bebek odası için yapılmış olsa da, bu tablomun adı da var: Küçük resim, büyük hayat. 
Önce basitçe, tuvale eskiz çalışması yaptım.


Önce arka planları, farklı farklı renklere boyadım.


İnek ve ayı ile biraz uğraştım. İnekle uğraşmak ayrı bir eğlenceliydi))


İneğin arka planı ile yavru ördeğin rengi sarı olunca, ineğin arka planı rahatsız etti. Zürafa ile uğraşmak da ayrıca keyifliydi.


İneğin arka planını ten rengi gibi bir renge çevirmek istedim. Geriye ayrıntılar kalmıştı.


Ve Ayşe'nin tablosu bitti...
Yavru ördeğe, bulutlar eklemek istedim. Ayaklarını koyduğu yer koyu bir renk olacağına pembe olsun istedim.
Zürafanın sol köşesine basit bir desen koydum.
İneğin memelerini belirginleştirdim))
Ayının göz ve burnunu bitirdim.
Bu arada cep telefonu ile fotoğrafları çektiğimden, resimler biraz kalitesiz oldu.



10 yorum:

  1. Yavrunuza hayırlısı ile kavuşmak nasip olsun...tablolar çok güzel olmuş...sevgiler:):)

    YanıtlaSil
  2. Yavrunuza hayırlısı ile kavuşmak nasip olsun...tablolar çok güzel olmuş...sevgiler:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin.. teşekkür ederim beğeninize de..))

      Sil
  3. Şahane olmuş, sizin gibi bir aileye sahip olacağı için çok şanslı minik kız. Allah sağlıkla huzurla mutlulukla kucağınıza almayı nasip etsin. Nice nice mutlu günlerini görün inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bu içten ve güzel dilekleriniz için.

      Sil
  4. Çok sevimli olmuş yahu elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim))

      Sil
  5. Oğlum görse hemen bundan ister bir tane.:))

    YanıtlaSil
  6. Oğlum görse hemen bundan ister bir tane.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocukların ilgisini çekiyor evet))

      Sil