6 Ağustos 2015

Limanda 6 Ev - Limanda 5 Ev

Şu an üzerinde çalıştığım 3-4 tane tablo var ama ne zaman bitecekler en ufak bir fikrim bile yok. Bir süredir de blogumda tablolarım yerine, başka hobilerim olan kitap, yemek, gezi gibi konulara yer vermiştim. Bugün de konusu ve tekniği aynı iki eski tablomu paylaşmak istedim. İlkini 2013'ün sonunda, ikincisini ise 2014'ün başında yapmıştım. Renkleri göz alıcı olsun ve yamuk yumuk olsun istemiştim tabloların.

Limanda 6 Ev



Yapım Aşaması ve Son Hali

Şu an baktığımda bir sürü kusur, renk uyumsuzluğu görebiliyorum ama yaparken büyük bir istek ve heyecanla yapmıştım. Limanı 'C' harfi olarak yapmamın nedeni kardeşimin adının aynı harfle başlaması ve tabloyu ona hediye edecek olmamdı. Geçenlerde evine gittiğimde bu tabloyu dolaba kaldırmıştı. O kadar çok tablo vermişim ki, artık bunu beğenmiyormuş)) İçten içe de üzülmedim desem yalan olur.)) Fakat ilk yaptığımda, kardeşim de birçok arkadaşım da beğenmişti. Ben de bu kez bir benzerini o zamanlar nişanlı olduğum eşim için de yapmıştım.

Limanda 5 Ev

Eşimin ismi de 'G' ile başladığından bu kez limana 'G' harfi şekli vermiştim. Açıkçası bu tablonun hali de evimizde, kardeşime verdiğimkinden çok da farklı durumda değil. Bu da çervelenmemiş, duvara asılmamış ve odanın bir köşesinde öyle yerde durmaya devam ediyor. Belki bir gün aklıma eserse çizer, bozar yeniden başka bir hale çeviririm en azından bizim evde olanı. Ama şimdilik burada bulunsunlar istedim.


7 yorum:

  1. Üzülmenizi anlayabiliyorum; ama art niyetli olduklarını hiç düşünmüyorum ki siz daha iyi bilirsiniz. Kardeş sizin eş sizin sonuçta. Ben de resimleri çerçevesiz ve salaş bir şekilde orada burada görmeye bayılırım. Ya da doğrudan duvara yapıştırırım. Dolap için bir şey diyemeyeceğim ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında evet ben de resimleri yere koyup duvara yaslamayı severim ama; evde biraz fazlaca olduğundan o da pek olmuyor artık. ))

      Sil
  2. Neden bana bu tablolar Dali'yi hatırlatıyor anlamadım ..kivrimlardan olabilir renklerin canlılığı da buna sebep olabilir..guzeller..bir çok detayı üzerinde oturup yorum yapabilirim ama bir bütün olarak ve tek kelime ile içiniz yansımış demek istiyorum ..Doğal lar..

    Beyaz boyanmamis halleriyle de evler bana adalari hatırlattı ..ellerinize sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel bir yorum için teşekkür ederim, beğenmenize sevindim.

      Sil
  3. Neden bana bu tablolar Dali'yi hatırlatıyor anlamadım ..kivrimlardan olabilir renklerin canlılığı da buna sebep olabilir..guzeller..bir çok detayı üzerinde oturup yorum yapabilirim ama bir bütün olarak ve tek kelime ile içiniz yansımış demek istiyorum ..Doğal lar..

    Beyaz boyanmamis halleriyle de evler bana adalari hatırlattı ..ellerinize sağlık .

    YanıtlaSil
  4. yine güzel değişik bir tarz , elinize sağlık olsun :):)

    YanıtlaSil