28 Ağustos 2015

Sezen Aksu - Pastel Denemesi

Evde bir süre yağlı boya resim yapamayacağım için, tüm malzemelerimi bir bir temizleyerek rafa kaldırdım. Geçen iki gün öğle arası yemeğe gitmeyip, ofiste biraz pastel boya denemesi yapmak istedim. Neden bilmiyorum ama Sezen Aksu'nun resmini denemek istedim. Belki çocukluğumla ilgilidir, yoksa uzun yıllardır onu dinlediğimi hatırlamıyorum. İnternette bana göre anlamlı olan bir fotoğrafını seçip açarak başladım odada kimse yokken çalışmaya.



Amacım tabii bire bir aynısı yapmaya çalışmak değildi. Hatta bana kalırsa biraz kendimi koymalıydım. Burada da, bu resim nasıl olsa bende kalmaz biri benden alır diye biraz da benzetmeye çalıştım. Dediğim gibi resmi biraz deforme etmeyi seviyorum. 


Yazının başında söz ettiğim kaldırdığım yağlıboya ve akrilik boyalarımı da buraya koyayaım)) Belli bir süre kullanamayacağımdan, artık ara sıra pastel denemeleri yaparım. Hem daha az zaman alıyor, hem de ortalığı kirletmiyor. Birikirse eğer bu pastel denemelerim, eve götürüp üstüne sprey vernik sıkarım ki bir daha hiç bozulma yapmasın ve çerçevede daha iyi dursun. Belki Sezen'i çok seven bir arkadaşıma hediye ederim bilemiyorum.



15 yorum:

  1. Çok hoş :) Özellikle saçlarını çok başarılı buldum resimde.

    YanıtlaSil
  2. Ben bayıldım, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Birde bir konuya değinmek istiyorum...iş arası vaktinde bile boş durmayıp sanatla ilgilendiğin içinde ayrıyetten çok tebrik ederim...sizin gibi insanları tanımak güzel.

      Sil
  4. Ben de çok beğendim. Çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Şu sıralar Sezen Aksu ile daha bir içli dışlıyız. Şarkılarıyla yani :) Zaten çok güzel bir kadın. Her bakımdan. Sizin yorumunuzla da bir başka güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum ama fotoğraflarda onun kadar güzel bakan çok az sanatçı var bence) Beğenmenize sevindim, teşekkürler

      Sil
  6. resimle ilgili tek yapabildiği çöp adam çizebilen biri olarak söylüyorum muhteşem olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş bayıldım. Resim yaparken yapanın yorumu olmazsa resim güzel olmaz zaten! Biz de guaj boya çalışmalarımıza vernik sıkardık yağlı boyaya benzerdi. :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş bayıldım. Resim yaparken yapanın yorumu olmazsa resim güzel olmaz zaten! Biz de guaj boya çalışmalarımıza vernik sıkardık yağlı boyaya benzerdi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim. Guajı çok küçükkken hayal mayal denediğimi hatırlıyorum. Aslında denemek istiyorum onu da))

      Sil