14 Eylül 2015

Penelope Cruz - Pastel

Geçen hafta iş yerindeki görevim de değişince, daha yoğun olmaya başladım. Evde zaten resim yapamıyorken, bir de iş yerinde öğle araları yapabildiğim pastel boya denemelerim de dolayısıyla sekteye uğramış oldu. Bu pastel boya denemesini de, görevim değişmeden bir gün önce, eski şubemdeyken yapmıştım. Galiba bir süre pastele de bay bay demek zorunda kalacağım. Kadınlar serime devam edip bu kez de Penelope Cruz'u denemek istedim))



Bu kez içimden geldiği gibi yapmak istedim bu pastel boya denemesini. Önce iş yerinde öğle arası Penelope Cruz'un Volver filminden bir kareyi açtım PC'den. Tabi ki arka planı sadeleştirmek gerekti. Figürü de biraz deforme ederek içimden geldiği gibi 2-3 günde yapmıştım. Bu kez arka planda parmaklarımla boyayı iyice yedirdim, baştan savmadım yani. Gözleri biraz kusurlu olsa da, dedim ya içimden geldiği gibi yapmak istedim, onun için çok da uğraşmadım. Çıkan sonuç bu...


Bu da bakarak yapmaya çalıştığım resim. Volver filminden bir kare... Umarım devam edebilirim bu pastel denemelerine...

13 yorum:

  1. En güzeli içinizden geldiği gibi yaptıklarınızdır, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. O ne kadar güzel bir kadındır... Tam da tablo gibi dedikleri türden :) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim, evet çok güzel, bir de sophia loren öyle bence ))

    YanıtlaSil
  4. volver çok güzel film. pedro almodovar yönetmen bayılırım. penelope'a da bayılırım. ama bak fotoda daha güzel ooooo :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek beğenmediniz )) Volver değil de, konuş onunla diye bir filmi vardı yönetmenin. ben de o filmi ayrı bir severim.))

      Sil
  5. Bence gözleri şehla yapmak çok daha güzel ve havalı yapmış. :)) Bence mutlaka fırsat yaratıp devm et resim yapmaya. Ne kadar seviyorsun öğlen tatillerini feda edecek kadar.

    YanıtlaSil
  6. Bence gözleri şehla yapmak çok daha güzel ve havalı yapmış. :)) Bence mutlaka fırsat yaratıp devm et resim yapmaya. Ne kadar seviyorsun öğlen tatillerini feda edecek kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İlhan bey, beğenmenize gerçekten sevindim. Bu bayram tatilinde de taş üstüne resimler yaptım hep, fırsat bulduğumda paylaşmak istiyorum.

      Sil
  7. Merabaaaa:):) 1 haftadır yoksun nasılsın :):) Eşin nasıl ay bebiş geldimi bebiş???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar)) tatilde bebeğimiz gelir diye düşünüyorduk ama hala gelmedi. bugun yarın bekliyoruz. çok teşekkür ederim ilginize gerçekten...

      Sil
  8. İnsanı rahatlatan bir uğraş olsa gerek :) Ama seninki hobiden çok tutku gibi ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz öyle galiba. Teşekkür ederim Mustafa güzel yorumun için ..

      Sil