28 Eylül 2015

Taş Boyama

Bayram tatili biraz uzun olunca ve bebeğimizi de beklediğimiz için doğal olarak tatile de çıkamayınca sürekli evde oturmak durumunda kaldık 9 gün boyunca. Oturduğum yerden bari basit çizimler boyamalar yapayım dedim. Boyamam için benim için toplanan taşlar evde boş boş duruyordu. Aldım onları önüme ve başladım çizimlere ve akrilik boya ile boyamaya. Daha sonra sprey vernik de uygulayacağım; daha renkli gözükmeleri ve bozulmamaları için. Başlangıçta neye yarayacak bu boyanan taşlar diye düşünsem de, çoğaldıkça ve yan yana dizildiklerinde gözüme hoş gelmeye başladılar.




Biberonlu Bebek

Basitçe kurşun kalemle önce bebek figürünü çizdim ve akrilik boya ile boyadım. Aşamalarını fotoğraflarda görebilirsiniz.




Frida

Fridayı kendim için yaptım. Elindeki kağıda da adımı yazdım.)) Bıyıkları da eklemeyi unutmadım tabii ))




Sevimli Panda 

Özellikle de çocuklar beğensin diye sevimli bir hayvan yapmak istediğimde aklıma pandalar geldi. Belki bu seriye fırsat bulursam devam ederim. Ayrıca taşların boyutu da avuç içi kadar ya da daha küçük. Fotoğraflarda biraz büyükmüş gibi gözükse de...



 

İnek

Sevimli bir hayvan resmi için aklıma bu kez de inek resmi yapmak geldi. Bebek odası için yaptığım bir tabloda zaten vardı böyle bir inek resmi. Neredeyse benzerini yaptım. Arka planı önce yeşile boyamıştım ama eşim, açık renkli olmasını isteyince pembeye çevirdim.





İşte böyle taş boyamalarım. Bir vernikleme işlemi kaldı. Belki devam ederim yine taş boyamaya. En azından vakit almıyor pek ve çalıştıktan sonra temizliği de çok kolay)) Beğendiniz mi bilmiyorum...






29 yorum:

  1. Taşa bile ruh katıyorsunuz, bir nevi can veriyorsunuz. Sanat ve sanatçılar iyi ki varlar. İyi ki varsınız. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumuz için teşekkür ederim. Taşa da yönelmiş oldum, evde uzun uzun resim yapamayınca. Beğendiyseniz ne mutlu ..

      Sil
  2. Muhteşem olmuşlar, emeğinize sağlık.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmenize sevindim, selamlar

      Sil
  3. Çok güzel olmuşlar! :) Ben de severim taş boyamayı... :)

    Bu arada blog'umdaki yorumunuza çok sevindim, teşekkür ederim! (Cevap yazdım) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. Var mıydı blogunda örnekleri boyadıklarının? ))

      Sil
  4. Elinize sağlık hepsi çok güzel ama Frida'ya özellikle bayıldım :) Taş bile dile gelmiş. Çok hoş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeniniz beni gerçekten mutlu etti, sağolun.

      Sil
  5. hepsi çok güzeeeel!:) ellerinize, emeğinize sağlık! bebeğiniz de hayırlısıyla, sağlıkla ailenize katılır inşallah!:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada mutluluğa boya beni (le tableau) filmini izlemediyseniz tavsiye ederim:)

      Sil
    2. teşekkür ederim bu güzel yorum ve temenni için. Filmi aklımın bir köşesine yazdım ilk fırsatta zaman da bulursam izleyeceğim.

      Sil
  6. Ay bayıldım ben bunlaraaa :) ne kadar yeteneklisiniz maşallaahh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğeniniz beni mutlu etti. Fırsat bulursam daha da yapmayı düşünüyorum.

      Sil
  7. eee ama bebiş ne zaman geliyo kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 ekim ctesi sabah 08:38'de geldi Deep, teşekkür ederim ilgin için de. 10 günlük babalık izni için işyerine geldim, şu an iş yerinden yazıyorum. 10 gün sonra anlatmak isterim.))

      Sil
  8. Ayy bunlardan önce yukarıdaki yorumu gördüm, tebrik ederim :) Allah uzun ömür, sağlık versin. Ailenle birlikte çok güzel, mutlu günler dilerim.
    Taşlarsa harika olmuşlar. Resimlere bayıldım, hele ki Frida'ya :) Benim de bekleyen taşlarım var ama daha da bekleyecekler sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Taş boyamalarınızı da merakla bekliyorum.))

      Sil
  9. eline saglık bayıldım taşların son haline :) blog keşif etkinliğinden geliyorum seni takibe aldım bana da beklerim :)
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hoşgeldiniz ben de takibe aldım))

      Sil
  10. Bebeğiniz hayırlı olsun.Allah analı babalı büyütsün. Bloğunuzu takibe aldım beklerim ben de . Taslar boyanmak için toplandı ama şu an bekleme de. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, amin... Ben de aldım takibe.))

      Sil
  11. Taşlara hayat vermişsiniz resmen :) Bayıldım! Her biri ayrı güzel olmuş.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim))

      Sil
  12. Bende de boyanmayı bekleyen çok güzel taşlar var.Bu yaz toplamıştık kızlarımla irili ufaklı.Ufak taşlar değerlendirildi.Boyanacak olan taşları da ilk fırsatta kızlarımla değerlendiririz inşaallah.Ben de takipteyim.Bizde de resim ve bu tür uğraşlar ilgi alanımızda.Bloğumda eskisi kadar sık paylaşamıyorum olsam da.Sizin resim çalışmalarınızı ve taşları çok beğendim emeğinize sağlık.Bebeğinizi de güle güle büyütün inşaallah.Sağlıklı,huzurlu,mutlu,uzun ömürler diliyorum.:)

    YanıtlaSil
  13. Bir ara böyle taşları boyamıştım öylesine aslında. blog'da daha çok bakıldı okundu. Ben de görmek isterim sizin yaptıklarınızı. Takibe ben de alıyorum. Teşekkür ederim iyi dilkeleriniz için de. Size de kızlarınızla güzel mutlu ömürler))

    YanıtlaSil
  14. Dördü de birbirinden şirin olmuş,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel yapmışsınız gerçekten, aşamalarını da göstermeniz çok iyi olmuş:) hepsi birbirinden güzel, ben de taş boyama yapmayı seviyorum, zevkli bir uğraş, elinize sağlık..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi? bir ara da böyle taş boyama merak salmıştım. Teşekkür ederim.

      Sil