16 Ekim 2015

İkiz Bebek Odası İçin Hayvancıklı Tablo

Biraz uzun bir aradan sonra merhaba,
10 günlük babalık iznimi kullandım. Ve bugün işe başladım. 3 Ekim günü sabah 08:38'de hayatımıza renk ve anlam katan Ayşe'miz dünyaya geldi. O günden bu güne kadar geçen süre sanki tek bir gün gibi geldi. Geceler gündüzlere, gündüzler eşime, eşim Ayşe'me, Ayşe'm bana karışıp gitti... O kokusunu şimdiden özledim. Hatta diyorum, Ayşe'nin o süt dolu mis kokusunun parfümü olsa da sıksam iş yerinde şöyle havaya...
Ayşe'mizin uyuduğu vakitlerde tabi işim de yoksa, boş durmadım. Kendimce ürettim bir iki bir şey. Bir tanesini şimdi paylaşmak istedim. Kız kardeşim de ikiz bebek beklediğinden, ikiz bebekler için eğlenceli ve hayvanlı bir tablo yapmak istedim. Aslında benzerini Ayşe için önceden yapmıştım. Buradan ona da bakabilirsiniz. Bebeklerin ikisi de erkek olunca, hayvancıkların da iki tane olmasını ve  tabloya mavi rengin hakim olmasını istedim ve bu tablo çıktı ortaya.




Boyutları sanırım 25X25'ti. Akrilik boya kullanarak yaptım. Hem daha çabuk kurudu hem de yağlı boyaya göre çalışma sonrası temizliği daha kolaydı. Hatta bir süre yağlı boyayı hiç kullanmayacağım sanırım. Önce belli belirsiz figürleri çizerek başladım tabloma.





Böyle resimlerle uğraşmak da ayrı bir eğlenceliymiş. Şimdi fırsat bulursam yine aynı temada başka bir arkadaşımın kızı için de yapacağım.

15 yorum:

  1. Çok güzel çalışmalar yine :)
    Hayırlı olsun, bebeğinize Allah sağlıklı uzun ömürler versin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bu güzel dilekleriniz için))

      Sil
  2. Oyyyy Allah analı babalı büyütsün şansı bahtı hep açık olsun musmutlu olsun hep Ayşecik:):) çok sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizi tanımasam da içten olduğunuzu hissediyorum zaten. Çok sağolun

      Sil
  3. Tebrik ederim. Allah analı babalı sağlıklı ve mutlu büyümek, büyütmek nasip etsin. Ayşe bebek inşallah güzel ve huzurlu bir Türkiye'de büyür ve yaşar. Elinize sağlık tablo çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel temennileriniz için. İnşallah güzel bir Türkiye'de büyür o ve diğer bebekler, çocuklar..

      Sil
  4. Seni tanımadığım halde çok sevindim. Ayşe'ye çok uzun sağlıklı, mutlu, barış içinde bir dünyada, çoooook şanslı bir yaşam diliyorum. Bu haberi duyunca tablolar bir başka güzel göründü gözüme. Çok tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. Seni tanımadığım halde çok sevindim. Ayşe'ye çok uzun sağlıklı, mutlu, barış içinde bir dünyada, çoooook şanslı bir yaşam diliyorum. Bu haberi duyunca tablolar bir başka güzel göründü gözüme. Çok tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlhan Bey, çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.

      Sil
  6. Ben çok sevdim bu tabloyu! Tebrikler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, beğenmenize sevindim gerçekten))

      Sil