19 Ekim 2015

Marilyn Monroe & Audrey Hepburn - Pastel

Evde biraz uzun süre kalınca, aralarda yine resim üretmeye devam ettiğimi önceki yazımda da belirtmiştim. Pastel boya ile resim yapmak daha kolayıma geldiği için 2-3 tane çalışma yaptım. Nedense hep sinema ikonları ile uğraşmak istedim. Marilyn Monroe ve Audrey Hepburn'un internetten fotolarını arayıp buldum ve başladım çalışmaya. Ve bunlar çıktı ortaya...



Amacım yine birebir benzetmek değildi yine de bunlar çıktı. Çok da uğraşıp düzeltmedim de. Marilyn'in burnunu ve ağzını daha iyi yapabilirdim mesela.


Audrey'in de omzunu biraz yukarıdan yapmışım ama dediğim gibi çok da özenli olsun istemedim. Hatta pastel boyanın bu kir bırakan havasını ayrı bir seviyorum. 



Kağıtların üstüne sprey vernik sıktım ve bıraktım. Bakalım sahipleri kimler olacak artık...

12 yorum:

  1. Sanırım sanatçı olmanın bir gereği de bu, özgün olmak. Birebir benzese biz de bu kadar beğenmeyeceğiz emin olun. Ellerinize sağlık, her zamanki gibi çok güzel çizimler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi, katılıyorum özgün olmaya sonuna kadar. Ben sanatçı değilim sadece. Ama özgür ve özgün yapmak isterim resimlerimi. Yine de biraz benzesin kaygım oluyor yaparken, ama o zaman da kendime kızıyorum. Beğenileriniz gerçekten mutlu ediyor, sağ olun.

      Sil
    2. Alçakgönüllü bir sanatçı :) Çok güzel tablolar çiziyorsunuz. Bu sanattır. Siz de sanatla meşgul olan biri olarak benim açımdan sanatçısınız. Laf olsun diye söylemedim.

      Sil
    3. Çok güzel iltifat. Bana göre de siz sanatçısınız, bana dediğiniz için demiyorum. Şiirlere ayrı bir ilgi duyduğum için, özellikle şiirleriniz sanat sizin, tabi yazılarınız da öyle. Resim için demiyorum ama çocukluğumdan beri yaratmaya, üretmeye, tasarlamaya çok kafa yormuşumdur.))

      Sil
  2. Çok hoşuma gidiyor çalışmalarınız. Özellikle tonlamalar konusunda çok beceriklisiniz. Pastel boyaya karşı olan ön yargımı yıkacağım sanırım yakında :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bu güzel yorum için. Ben de pastelin özellikle renkleri hafif kirleterek boyamasını seviyorum. ))

      Sil
  3. en güzelleri yapmışsııııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deep, sen öyle diyorsan öyledir))

      Sil
  4. Resim yeteneği olanlara hayranım, emeğinize sağlık çocum. Benim kızımında çizimleri güzel ama hevesi yok keşke olsaydı..Tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuza. Evet biraz istek de gerek galiba. Üstüne düşünce oluyor))

      Sil