6 Kasım 2015

Hürrem Sultan

Bir süredir resimle ilgilenemedim. Evde devam eden birkaç tane çalışmam var fakat aklıma yeni fikirler geldiğinden onları yine erteleyip, hafta sonu başka çalışmalara başlamayı fırsat da bulursam düşünüyorum ve heyecanlanıyorum.
Yaptığım eski bir çalışmayı paylaşmak istedim bugün: Hürrem Sultan (2014)

Tür: Portre
Teknik: Yağlı boya - Karışık Teknik
Materyal: Tuval
Ölçüler: 50X70 cm



Bir tabloyu iki yılda da bitirdiğim oldu. Ya da bir başkasını yarım saatte bitirdiğim de oldu. Aslında hemen biten işleri ben beğeniyorum. Çünkü daha çok ben oluyor. Bu tabloyu bitirmem de bir saatimi ancak almıştı fakat birçok arkadaşım bu tablomu sevmedi)) Yola çıkış noktam Hürrem Sultan'ın meşhur portresiydi.


Benim sevdiğim ama evimizde terk edilmiş gibi duran bu tablom ve hikayesi de burada bulunsun bakalım! ))

11 yorum:

  1. Bence çok orijinal. Öyle teknik vs konuşamam demiştim; ama kendimce çok anlam yüklüyorum elbette. Bu tabloda Hürrem'e dair çok şey var, yola çıkış noktası olan portreden daha fazlası. Gayet güzel, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanatın her dalında galiba, duyulması en çok istenen kelime 'orjinal' olmasıdır. Teşekkür ederim güzel yorumunuza. Teknikten vs anlamaya zaten gerek yok. Sizin yüklediğiniz anlam önemli.

      Sil
  2. Laf olsun diye söylemiyorum inanın, benim hoşuma gitti resim. Hatta orijinalinden daha çok :)

    YanıtlaSil
  3. Beğeniniz için teşekkür ederim. Dediğim gibi birçok arkadaş bu tablomu garipsedi sevemedi ama ben seviyorum )) Sevdiyseniz siz de ne mutlu bana! ))

    YanıtlaSil
  4. aaa bi saatta mı bravo yaa. o kırmızılar bile nası biter bi saatta. serbest çalışmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bir saat kadar ancak sürmüştü, gelişigüzel renkleri atmıştım

      Sil
  5. 1 saatte bitmesi inanılır gibi geğil. Empati yapayım dedim aylar geçse gene de yapamam gerçeği çıktı ortaya. :) Çok da güzel olmuş bana göre de.

    YanıtlaSil
  6. 1 saatte bitmesi inanılır gibi geğil. Empati yapayım dedim aylar geçse gene de yapamam gerçeği çıktı ortaya. :) Çok da güzel olmuş bana göre de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İlhan Bey güzel yorumunuz için. Bir saat kadar sürmüştü evet))

      Sil
  7. yetenek kendini konusturur her zaman öyle pek sanatsal edebi laflar edemem ama bu resmin ve sizin elinizin bir çizgisi olduğu çok belli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, duymaktan en çok hoşlandığım yorum.))

      Sil