4 Ocak 2016

Kozmos

2016 yılından hiç bir beklentim yok. Yıllardan zaten ne beklentim olacak? Sadece geçip duruyorlar. Her neyse, 2016 yılının ilk gününde yaklaşık 1 saatte bitirdiğim bir tablomu paylaşmak istedim. Önceden de sık sık belirttiğim gibi en severek yaptığım tablolar, hep kısa sürede bitenler oluyor. Bu da öyle oldu. Tablonun adı da 16 olsun istedim.


Still: Soyut Dışavurumculuk
Teknik: Akrilik boya
Materyal: Tuval
Ölçüler: 40X50 cm
Bunlar da tablodan bazı ayrıntılar




Soyut dışavurumculuk ise, ressamların gerçek nesnelerin temsiline yer vermeden kendilerini sadece renk ve şekillerle ifade ettikleri soyut resim dalıdır. (Wikipedia) Özellikle Jackson Pollock'un başı çektiği bu türde, ben de bir deneme yapmak istedim ve bu tablo çıktı ortaya... Beğendiniz mi bilmiyorum?

Not: Bu resmi aslında beğenmediğim ve yıllardır evde boş boş duran bir tablomun üstüne yaptım.


19 yorum:

  1. Ne kadar doğru bir bakış açısı ve çıkarım bilemem; ama bende sonbaharın kızıl-sarı yapraklarına bakıyormuşum hissi bıraktı. Çok güzel gerçekten. Ellerinize, ruhunuza sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamen resmin sizin üzerinizde uyandırdığı etki ve sizin çıkarımınız önemli; onun için doğruluğu yanlışlığı mühim olamaz. Teşekkür ederim, her zaman ki gibi güzel düşüncelerinize))

      Sil
  2. eline sağlık çok beğendim,ben de çok hoşlanmama rağmen hiç denemedim.
    mutlu yıllar,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmeniz beni mutlu etti, sağ olun. Eğer deneme fırsatı bulursanız, ben de çok görmek isterim. Aslında çok kolay yapımı))

      Sil
  3. kaotik bir şehre,misal İstanbul'a bakıyormuşum gibi hissettirdi bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık siz de etkisi nasıl olursa öyle..

      Sil
  4. şimdiye dek gördüklerim arasında en çok bunu sevdim ben sende. istanbulda sürekli sergi geziyom. pera müzesi sergileri gibi bi resim buuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep valla böyle bir yorum karşısında mutluluğum tavan )) teşekkür ederim. beğenin çok sevindirdi gerçekten

      Sil
  5. Muhteşem, kalabalık bir şehir meydanına bakar gibiyim. Tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, artık sizde nasıl bir etki uyandırdıysa, odur))

      Sil
  6. Resimle yoğun bir blog. İlginç. Sevdim. Hiç rastlamamıştım.
    memnun oldum tanıtşığıma. Güzel yazı ve resimlerle diyelim.
    Selamlar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, evet çoğunlukla yaptığım resimleri paylaşmaya çalışıyorum. Ben de memnum oldum takibe almıştım zaten sizi. selamlar..

      Sil
  7. Merhaba, yayınladığıniz resimlerle kendimi keşfediyor gibiyim. Bundan önce g plus sayfamda bir kolaj paylaşmıştım. Onu çok sevmiştim. Bu eserinizi de sevdim. Soyut sevdiğim kanısına vardım. Doğru bir tespit mi diye sorsam?

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, resimlerimi beğenmenize çok sevindim. Ben de git gide soyut resme doğru gidiyorum son zamanlarda. Gerçekçi bir resimde ressam ne anlatıyorsa, resim o'dur. soyut da biraz izleyici ne görürse resim o'dur galiba.

    YanıtlaSil
  9. Kozmoz diyesim geldi bu resime...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında tabloya isim bulamamıştım. kozmos yakışırdı.

      Sil
    2. hatta kozmos olarak değiştiriyorum. ilk kez böyle bir şey yapıyorum :D

      Sil
  10. renkleri severim
    bu tablo da bence çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmeniz beni mutlu etti, sağ olun.

      Sil