11 Şubat 2016

Şişman Balerin

Bugün de eski yaptığım bir işi paylaşmak istedim. 2014'ün son haftalarında yapmıştım bu şişman balerin ve köpeklerini. Birçok kişi bu şişman balerine Nurella demişti)) Tablo'nun boyutu oldukça küçük. Boyutları ne kadardı hatırlamıyorum ama A4 kağıdından da oldukça küçük.


Tablo boyutu çok küçük olunca, özellikle yüzünü resmederken oldukça zorlandığımı hatırlıyorum. Biraz yüzünde memnuniyetsiz bir hava da olsun istemiştim.  Biraz büyütürsek fotoğrafı belki anlaşılabilir ifade... Bir ressam böyle bir resim yapmıştı. Açıkcası onda görmüştüm bu şişman balerin fikrini. Ben de denemek istemiştim.


Bu da tablonun bir aşamasından görüntü...


Yağlı boya ile yapmıştım bu resmi. Uzun zamandır da yağlı boya ile uğraşmadım. Şuan ki favorilerim pastel ve akrilik boyalar. Özellikle kız çocuğu odası için iyi bir tablo oldu sanırım.

18 yorum:

  1. Gerçekten kız çocuğu odası için harika bir tablo, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Coraline isimli animasyonda iki yaşlı bayan ve bir sürü köpekleri vardı. Onlar geldi aklıma. O iki bayan da gençliklerinde akrobasi gösterileri falan yapıyorlarmış.
    Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O animasyon filmi birkaç yıldır bende var ama hala izleyebilmiş değilim. Şimdi daha çok merak ettim filmi)) Teşekkürler

      Sil
  3. Çok özgün bir tablo. Her ne kadar blog alemine karşı bir soğukluk hissetsem de bu kaliteli blogla etkileşimi kesmek asla istemem. Siz de seviyenizle, kültürünüzle, yeteneğinizle iletişim halinde olmaktan zerre rahatsızlık duymadığım değerli bir insansınız. Buralardayım yani. Ellerinize sağlık. Sanatınıza sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yine güzel yorumunuza. Herkes farklı farklı sonuçta.. Üretiminize devam..

      Sil
  4. Yüz ifadesi muhteşem hem tebessüm ettirdi, hem de düşündürdü. Çocuk odası için ideal gerçekten elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İlhan bey yorumunuz için, evet biraz böyle somurtkan olsun ve bakanları biraz tebessüm ettirsin istemiştim ki sanırım öyle olmuş anladığım kadarı ile.

      Sil
  5. amaniiiin monet görmesiiin onunkiler incecik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resmin ne hallere geldiğini görebilseydi zavallı :(

      Sil
  6. blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım ben de bloğuma beklerim :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. o kadar şirin ki keske boyle bir yeteneğim olsaydi. elinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmeniz mutlu etti beni, sağolun))

      Sil
  8. bişiy diyim mi çok beğendim...eline sağlık..

    YanıtlaSil
  9. bebiş nabıyoooooooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 aylık oldu deep)) her gün değişiyo sanki. kucağımızdan inmiyor ve sürekli laf istiyor. en sevdiği şey birinin onunla konuşması ))

      Sil