8 Şubat 2016

Türkan Şoray - Selvi Boylum Al Yazmalım - Pastel

Ne zamandır hem benim sevdiğim, hem de birçok kişi ve türk sineması için özel olduğunu düşündüğüm birinin "Türkan Şoray"ın pastel boya ile bir denemesini yapmak istiyordum. Tabi benim yapmaktan hoşlandığım tarzda; uzun boyunlu olarak...





Hangi dönemine ait resmi yapacağım ilk başta biraz kafamı karıştırsa da, Selvi Boylu Al Yazmalım da karar kıldım. İnternetten o resimlerini inceledim. Bu ifadesini beğendim; ama ben boynunu uzatmalıydım bir karış )) Amacım yine birebir benzetmek değildi. 



Sprey vernik sıkarak, bir kaç saat beklettim resmi. Sonra çerçeveleyip kitaplığıma koydum.


Daha sonra fark ettim ki, "tabi kendime göre"; hep kraliçe çalışmışım. 3ünü yan yana koydum bir de kraliçeleri böyle fotoğrafladım )) Biri sinemanın, biri İngiltere'nin, biri de müziğin...


Sırada pek de hayranı olmadığım hatta doğru düzgün bile haberimin olmadığı ünlü insanların 2-3 tane daha arkadaşlarım için bu tarzda resmini yapmak var; ama çok uzun zaman alacak, artık ne zaman biterse... Çünkü başkası istediği için resim yaparken acayip sıkılıyorum ))

11 yorum:

  1. Tablo ayrı güzel, sondaki kraliçeler vurgusu ayrı güzel :) Ellerinize sağlık. Yine göz hakkımızı aldık sanattan, güzellikten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, evet 3ü de kraliçe))

      Sil
  2. Tek kelimeyle harika olmuş
    Ben çok beğendim. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gökhan Bey, beğenmenize sevindim.

      Sil
  3. Sercan bey pastel boya dediğiniz bizim bildiğimiz pastel boya mı? Hani şu ilk okulda kullandığımız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,bir onların kuru olanı, bir de ilkokuldaki gibi yağlı olanları var. ikisini de kullanıyorum ama en çok ilkokuldakinden kullanıyorum. Daha canlı gösteriyor))

      Sil
    2. Vay be. O boyalarla böyle resimler yapılabiliyormuş demek. İmrenerek takip ediyorum sizi haberiniz olsun ☺

      Sil
    3. Sağ olun Abdullay Bey. Ben uzun zamandır blogunuzu takip ediyorum zaten sizin: ))

      Sil
  4. hepsisiii güzel olmuş ben oyumu ortadakine veriyoruuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deep, ingiltere kafası..))

      Sil
  5. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil