9 Mart 2016

2 Aşçı

Bugün de 2014 yılında çalıştığım bir tablomu paylaşmak istedim. Eskisi gibi resme vakit ayıramıyorum fakat yine de uğraştığım işler var. Bu resmi de kız kardeşimin mutfağı için yağlı boya kullanarak oldukça küçük boyutta bir tuvale yapmıştım.




Hatta eskizini ilk olarak iş yerinde öğle arasında yapmıştım. Daha sonra tuvali eve götürüp birkaç günde bitirdiğimi hatırlıyorum tabloyu. Belki ilerde kendi mutfağımız için de yaparım böyle bir tablo. Bir banyo eksik kaldı )) Altta da tablonun bir aşaması var. Bilmiyorum beğendiniz mi?


10 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerinize sağlık!:)

    YanıtlaSil
  2. Arkadaki aşçının ayağında şişe mi var... Estetik bir çalışma olmuş bende begendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim. Evet, ayağında içki şişesi var. ))

      Sil
  3. Mutfaklarda bu tarz resimlere bayılıyorum. Sizin çalışmanız da çok başarılı olmuş, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, kız kardeşim hemen alıp mutfağına astı bu resmi ))

      Sil
  4. böyle resimleri çok seviyorum . nasıl deniyor bunlara yani insanların vücutları yamuk geometrik gibi. bu tarza birşey deniyor mu? elinize sağlık mutfağa çok yakışır gerçekten de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani, dediğiniz biraz daha kübizm gibi de, bu da böyle biraz deformeli bir resimdi. Beğenmenize sevindim, teşekkürler

      Sil
  5. Karizmatik mutfak emekçileri :) Yunus aşçı olduğundan mıdır nedir bu tabloya ayrı bir ısındım. Çok güzel olmuş tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer kendi seçtiğim bir hayatım olsaydı ya ressam olurdum ya da aşçı. Beğendiğinize sevindim)) Yunus Bey'e de selamlar))

      Sil