17 Mart 2016

Kaos - Tuval Üzerine Akrilik

Yanlış vernikleme yüzünden çerçeveli bir tablomu batırmıştım. Onu başka bir tabloya dönüştürme fikri vardı hep aklımda. Biraz vakit bulunca olabildiğince hızlı, bir tablo yapmak istedim. Akrilik boya işimi görecekti bu konuda. Ve ortaya bu tablo çıktı: KAOS



Önce o artık kullanılmayacak duruma gelen tablomu ve çerçevesini gelişi güzel boyadım. 


Nedense siyah olsun istedim arka planı.


Biraz elimle, biraz damlatma yöntemi ile, biraz da fırça ile boyadım tuvali. Bu kez gerçekten tehlikeliydi tuval.


Nereden bilecektim ki, hızlı bir şekilde yaptığım ve adını kaos koyduğum tablo bittikten bir iki saat sonra Ankara'da yani burada, kendi otobüs durağımda o kalleş saldırı yaşanacağını. Bu tablo onlar için, onların anısına bende olacak hep.


6 yorum:

  1. Resmin arkası karanlık boyalar canlı. Yani tam Ankara gerçeğini anlatıyor. Kaos...

    YanıtlaSil
  2. of nasıl da denk gelmiş bu tablo :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, tamamladıktan hemen sonra o saldırı olmuştu.

      Sil
  3. Resim en uzak olduğum sanat dalı herhalde. Kendimce sevdiklerim var ama çoğundan da bir şey anlamam. Bu tablo çok hoşuma gitti. İsmi de kendisi de güzel. Hatırası hüzünlü olmuş ama her şeyi bu kadar çabuk unuttuğumuz bu günlerde o günü hatırlatacak bir şey olması iyi bir şey sanki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O patlamanın olduğu durak benim durağımdı. Onun da belki etkisi büyüktür. Hemen o durağın arkasında güven parktaki ağaçlar altında çok oturmuş, kitap okumuş, telefonla konuşmuşumdur vs.

      Sil