5 Nisan 2016

LEON - Pastel Çalışması

Haftasonu iki tane pastel çalışması ile uğraştım. İkisi de arkadaşlarım içindi. İstek üzerine yapınca, biraz kasıyorum kendimi. Resmi yaptığım kişiye benzetme çabasını pek sevmiyorum böyle durumlarda. Kendim için bir şey üretmeye çalışınca daha özgür oluyorum. 

Bunlardan biri Leon'du. Geçen gün biz de eşimle Leon'u izledik. Önceden kaç kere izlediğimi hatırlamıyorum ama insanı iyi hissettiren filmlerden biri olduğu kesin.


Kendim için ise yine Leon'daki Mathilda'nın bir portesini yapmak; aklımda uzun zamandır vardı ama ne zaman yaparım bilemiyorum. Onu da Buzdolabı Reklam Magnetlerinden Yeni Magnet Yapımı başlıklı yazımda magnet olarak yapıp, hevesimi en azından az da olsa almıştım )) (Buradan o yazıma bakabilirsiniz)

Resmin büyük bir bölümünde pastel boya kullansam da yer yer akrilik boya da kullandım. Özellikle de saçlar da )) Henüz resmi sahibine göndermedim, bakalım beğenecek mi merak ediyorum))
Blogumu okumaz))




15 yorum:

  1. Leonu ben de çok severim. Ne güzel yapmışsınız. elinize sağlık;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, %100 içime sinmedi ama bu çıktı ortaya))

      Sil
  2. Ancak bu kadar benzetilebilir.
    Elinize sağlık gerçekten harika olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Her yorumumda çok güzel olmuş yaziyorum ama gerçekten öyle. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer beğeniyorsanız ne güzel, sağ olun.

      Sil
  4. Çok başarılı. Oldukça da benzemiş . Kuru pastel değıl sanırım. Ben bi ara 34 renkliydi sanirim kuru pastrl almıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Beğendiğinize sevindim. Evet kuru pastel değil. Kuru pastellerim de var. Bir iki deneme yaptım onlarla ama pek memnun kalamamıştım sonuçtan.

      Sil
  5. ay gönder tabiiiiii hepimiz severiz leonuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında göndercem )) Leon da Mathilda da başka))

      Sil
  6. Modele benzetseniz de, tamamen kendi yorumunuzla onu baştan inşa etseniz de eserleriniz her seferinde özgün oluyor. Çizgileriniz, fırça darbeleriniz imzanızın ta kendisi bence. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, artık olduğu kadarı ile..

      Sil
  7. Gayet güzel bir çalışma olmuş, tebrik ederim. Leon'unu da izleyeyim boş vaktimde, eski bir filmmiş ama nedense hiç rastlamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsat bulursanız filmi de izlemenizi tavsiye ederim. Beğendiğinize sevindim, sağloun

      Sil