10 Ekim 2016

Beni Mutlu Eden Küçük Şeyler Listem

Merhaba,

Uzun zamandır blogda ne yazı yazdım ne de diğer blogları eskisi gibi okuyabildim; nedenini çok da bilmiyorum. Resim de yapamıyorum şu sıralar fakat yapmayı bıraktığım ve devam eden çok çalışma var. Bir defter aldım kendime, bazen notlar alıyorum bazen günlük gibi kullanıyorum. Bu da bana iyi gelen bir şey. Beni mutlu eden küçük şeyleri bir bir yazmak istedim bu defterime.



Bu arada, aranızda bilenler vardır; benim iki büyük hobim var: 1-Resim ve 2-Yemek...Hatta blogumu yemek üstüne oluşturacakken bunlardan zaten çokça olduğunu bildiğimden ve gördüğümden resme yönelik açmıştım. Şimdi ise aşçılıka akademik olarak başladım. Yemek yapmayı ve yapılan yemek hakkında konuşmayı seviyorum çünkü))

8 yorum:

  1. sarı ışığı ben de çok severim mutluluk verir bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle de kitap okurken çok ararım sarı ışığı ))

      Sil
  2. Pozitif psikolojide böyle bir yöntem tavsiye edilir, her günün sonunda o gün seni mutlu eden şeyleri yazıyorsun. Sizin yaptığınız aklıma getirdi bu uygulamayı. Kesinlikle terapi gibi bu yaptığınız. Bende bazen kendimi kötü hissettiğimde şükür sebeplerimi düşünürüm. O da çok işe yarıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçok insana göre, kendimi mutlu eden şeyleri bir yere yazmak saçma ve komik gelebilir belki de.. Ama ben seviyorum böyle şeyleri. Evet psikolojide de böyle bir şey olabilir. Sevmediğim şeyleri de yazarım hatta))

      Sil
  3. Sercan merhaba! Epey zaman geçti, ne ben buraya uğradım ne de sen benim bloga:) Benim de iki blogum oldu şimdi:

    https://onumarkamkitap.blogspot.com.tr/ de okuduğum kitaplar var

    http://kalemimdenhayat.blogspot.com.tr/ de ise ben ,Bodrum ve çocuklar.

    Sonbaharın gelişini haber veren şeyler, Türkan Şoray, sardunya, küçük kırtasiyeler, bilmediğim şehirler maddeleri benim için de geçerli. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      Evet ne blog okudum ne yazdım eskisi gibi.
      İki blogunu da takibe aldım hatta ikincisinin ilk takipçisi ben oldum galiba))
      aklıma geldikçe de yazacağım defterime mutlu eden şeyleri

      Sil
  4. Merhabalar, çok uzun zamandır yoktunuz. Tekrar hoş geldiniz :)

    Çok güzel bir liste olmuş, fark ettim ki çoğu beni de mutlu ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ara ara baksam da, bir türlü istediğim gibi girememiştim.
      Teşekkürler ))

      Sil