11 Ekim 2016

Sevmediğim Şeyler Listesi


12 yorum:

  1. Bloglamaya farklı bir bakış açısı kazandırmışsın, o bile güzel

    YanıtlaSil
  2. yazın instada bi foto koymuştundu, tişörtlu bir foto, tişortun üstündeki resim için de, deep görse resim analizi yapar demiştindi ve ben de çok sırıtmıştımdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yerde Deep resim analizi yapsın yazdığımı hatırlıyorum ama neredeydi bilmiyorum ))

      Sil
  3. Keyifli bir bloga benziyor. Bloguna yorum gelmesini seviyorsundur inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler )) kim sevmez ki, hatta eleştirel olanlarını daha çok seviyorum gerçekten

      Sil
  4. hah hah hah
    bu liste güzelmiş
    deee
    deniz kenarında kitap okumayı neden sevmiyosun :)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha uzar gider aslında bu listem de şimdilik bu kadar))
      Denizi seyretmek varken güneş altında sevmiyorum. Bir de denizden çıkınca o tuzlu tuzlu ellerle kitap tutmayı da sevmiyorum galiba.))

      Sil
  5. Güzel liste, çoğunda aynı hisleri paylaşıyoruz diyebilirim.
    El yazısı ile blog yazmak şahane olmuş, 10 numara fikir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben de düşünmedim değil bundan sonra el yazısı ile mi yazsam blogu diye

      Sil
  6. Starbucks hariç gerisi benim de altına imzamı atabileceğim bir sevmemler listesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahveye bayılırım her türlüsünü ayrı ayrı severim fakat starbucks diyince uzağım ))

      Sil