6 Mart 2017

İstanbul Suluboya

Merhabalar,
Suluboya denemeleri yapmaya devam ediyorum ve vakitsizlikten büyük bir kısmını da iş yerinde öğle aralarında tamamlama çalışıyorum. Çıkan sonucun beni çok da tatmin ve mutlu ettiğini söyleyemeyeceğim.
Biraz acele boyadım ondan galiba. Oysa özene özene ve yavaş yavaş çizmiştim resmi. Bir an önce bitsin diye gelişi güzel boyadım. Mesela tramvayı hatalı boyadığımı biliyorum fakat pek de önemsemedim. Yine de bulunsun burada. Bilmiyorum beğendiniz mi siz?



7 yorum:

  1. Hocam çok güzel bir yeteneğiniz var, imreniyorum size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim )) Resme ilgim çocukluktan beri var ama maalesef eğitimini alamadım, keşke alsaydım ve mesleğim bu olabilseydi )

      Sil
  2. galata olunca her şey güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Sulu boya pek hoş. :)
    Ben de beklerim bloguma. :) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben blogunu okuyorum zaten ) )

      Sil