23 Haziran 2017

Aşklarım: Kızım&Eşim

Uzun bir aradan sonra merhaba,
Suluboya ile çalışmalarıma devam ediyorum.
En son kızım ve eşimin bir resmini yaptım. Suluboyanın kendi yolunu kendi belirleyip başına buyruk oluşunu çok sevdim. Renkler canı nasıl isterse öyle oluşuyor. Kağıdın boyutunu biraz daha küçüktüp daha küçük resimler yapmak istiyorum suluboya ile. 




Aslında üsteki hali ile bile kalsa, tamamlanmamış olarak daha iyi gözüküyor gözüme. Sanki üst üste gereksiz yere çokça boyamışım gibi geliyor şimdi baktığımda. Yaklaşık iki haftada bitirdiğim resmi başta eşim olmak üzere pek çok kişi çok beğendi. Biraz renk kirlenmeleri olsa da ben de beğendim sanırım. Galiba en büyük sorunum üst üste çok boyamak. Neyse daha gelişirim diye düşünüyorum. Siz nasıl buldunuz? 

6 yorum:

  1. Elbette..Ne demişler,pratik mükemmelleştirir💕
    İkisi de çok hoş görünüyor Allah sizi birbirinize bağışlasın.
    (Değmesin Yağlı Boya)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bu başka bir blogunuz mu? Hemen bir bakayım

      Sil
  2. Ellerinize sağlık çok hoş olmuş gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim, teşekkürler

      Sil
  3. Üstteki hâli daha güzel duruyor. Tebrikler...

    YanıtlaSil