6 Ekim 2017

Yazdan Kalan

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba,

Birkaç ay önce kendime küçük bir eskiz defteri almıştım; canım ne zaman isterse daha kolay resim yapabileyim diye. Pek düşündüğüm gibi olmadı istediğim kadar çalışamadım. Yazın Antalya'dayken yaptığım bir resmi şimdi buradan da paylaşmak istedim. Paylaşım açısından İnstagram daha ulaşılabilir ve kolay olsa da Blog'dan bir şekilde vazgeçemiyorum galiba.

Küçük sayılabilecek boyutta Van Gogh marka aşağıda da görseli bulunan 300g/m2 'lik suluboya defterinden aldım ve gayet memnun kaldım. 

Öncelikle eskizle başladım, sabırla evleri çizdim. Resmi Antalya'da yaptığımdan temanın yaz olmasını istedim her ne kadar evler olsa da resimde.


İşin en eğlenceli yeri başlıyor burada; suluboya ile özgürce boyamak! Mümkün olduğunca açık renkleri kullanmaya özen göstermem gerektiğini kendi kendime öğrenmiştim.


Yavaş yavaş ortaya iyice çıkıyordu evlerim!  Yaza ait evlerim...


Suluboya ile boyama işim bittikten sonra, konturlar üzerinden bir de su bazlı siyah kalemle geçtim. Böylece evler daha belirginleşti ve sanki öne doğru ortaya çıktı. 


Suluboya ile yaptığım bu tarz resimlerin (ki aslına bakarsanız 5-6 tanedir) çoğunu dağıttım; sadece bunu sakladım kendime. Geçmişe dönük olarak yaptıklarımı da fırsat bulmuşken blogda da paylaşmak isterdim fakat önce fotoğraflarını bulmam gerek. 



2 yorum:

  1. Oldukça cıvıl cıvıl görünüyor.. Keşke bende de azıcık resim yeteneği olsaydı :)

    YanıtlaSil